Kategorier

Marknadsföring

I en ständigt föränderlig omvärld med massproduktion och hård konkurrens har det blivit allt viktigare att saluföra sina produkter på rätt sätt. Marknadsföring innehåller en rad olika delar som skenbart är åtskilda men i verkligheten är beroende av varandra. Boken tar bl.a. upp: övergripande strategier, marknadskännedom (motivationsstudier, köpbeteende), produktkännedom (livscykel, värdeanalys, im
EAN: 9789188992086
Lagerstatus: I lager
120 kr
I en ständigt föränderlig omvärld med massproduktion och hård konkurrens har det blivit allt viktigare att saluföra sina produkter på rätt sätt. Marknadsföring innehåller en rad olika delar som skenbart är åtskilda men i verkligheten är beroende av varandra. Boken tar bl.a. upp: övergripande strategier, marknadskännedom (motivationsstudier, köpbeteende), produktkännedom (livscykel, värdeanalys, image), distribution och konkurrens, agerande på marknaden (olika typer av reklam, PR, förpackning, produktnamn, pris), produktlansering samt marknadsföring i icke-kommersiella organisationer.
Specifikationer
Förlag Alhambra Förlag AB
Vikt 91 g
Mått 115 x 175 x 8 mm
Författare Dayan, Armand
Språk Svenska
Artikelkod 92761
Mediatyp Pocket
Sidantal 128
Serie Alhambras Pocketencyklopedi
Utgiven 1997-09-01
VARUKORG
Din varukorg är tom.
BONUSPOÄNG!

Spara bonuspoäng när du handlar som du kan använda vid senare köp.

Läs mer här!